idź jak burza!
warsztaty jak przeprowadzić efektywną burzę mózgów
Szukasz innowacyjnych pomysłów i rozwiązań?
Chcesz poprawić współpracę podczas spotkań w firmie?
Szukasz sposobów na zwiększenie zaangażowania współpracowników?
Naucz się przygotowywać i skutecznie moderować burzę mózgów wykorzystując nowoczesne narzędzia design thinking. Uwolnij swój kreatywny potencjał i daj się zaskoczyć efektami!
Design thinking (DT) to kreatywna metoda rozwiązywania problemów, generowania pomysłów i tworzenia innowacji, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby ludzi.
dla kogo są te warsztaty?
- pracowników działów marketingu i rozwoju, agencji reklamowych
- właścicieli małych i średnich firm
- kierowników, menadżerów i osób prowadzące spotkania
- doradców zawodowych i moderatorów dyskusji grupowych
- wszystkich tych, którzy szukają innowacyjnych rozwiązań i pomysłów lub chcą wzmocnić swoją kreatywność
program warsztatów:
- dowiesz się o co zadbać, żeby dobrze przygotować burzę mózgów
- poznasz zasady doboru uczestników do zespołu
- omówimy rolę kontekstu w szukaniu rozwiązań i nowych pomysłów
- poznasz zasady efektywnego przeprowadzenia burzy mózgów
- omówimy jakie zadania ma moderator w trakcie sesji kreatywnej
- będziesz mogła / mógł doświadczyć roli moderatora w trakcie burzy mózgów
- zapoznasz się z alternatywnymi metodami przeprowadzenia burzy mózgów
co zyskasz?
Burza mózgów z elementami DT to nie tylko kreatywne narzędzie wykorzystywane przez projektantów i marketingowców. Zasady takiej współpracy są nieocenione podczas spotkań, na których ważna praca zespołowa, słuchanie siebie nawzajem i inspirowanie się pomysłami innych. Ten proces pozwala zastąpić naturalną ludzką tendencję do udowadniania swojej racji i bronienia własnej pozycji efektywnym, wspólnym działaniem.
- zapoznasz się w praktyce z profesjonalnym przygotowaniem burzy mózgów
- poznasz zasady efektywnej współpracy grupowej podczas generowania pomysłów
- będziesz mieć możliwość przećwiczenia jak moderować burzę mózgów
- poznasz narzędzia, dzięki którym możesz poprawić współpracę podczas spotkań i zwiększyć zaangażowanie współpracowników pracowników
- rozwiniesz swoją umiejętność szukania innowacyjnych rozwiązań
- wzmocnisz poczucie własnej kreatywności
- otrzymasz drukowane materiały szkoleniowe z opisem stosowanych zasad i narzędzi
- dostęp do grupy na facebooku stworzonej wyłącznie dla uczestników moich szkoleń do dyskusji, wymiany informacji i wsparcia przy projektach
- możliwość skorzystania z bezpłatnej konsultacji mailowej w ciągu miesiąca po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
partner projektu:
Fundacja Laboratorium Innowacji i Kreatywności (FLIK) powstała z inicjatywy pasjonatów kreatywności, skupionych w zespole Creative Cracow (CC). Zespół CC został założony w 2012 roku przez dwie absolwentki programu Top 500 Innovators: Mirosławę Długosz i Weronikę T. Adrian, które postanowiły wcielić w życie inspiracje i doświadczenia wyniesione ze stażu w Dolinie Krzemowej. Kultura organizacyjna FLIK (CC) powstała w oparciu o Design Thinking i twórcze podejście do rozwiązywania problemów. Stąd też metodyka pracy i organizowanych szkoleń czerpie inspirację z metod szkoły d.school na Uniwersytecie Stanforda oraz treningów twórczości, zarówno polskich, jak i zagranicznych autorów.
Więcej >> flik.org.pl
Interesuje Cię dopasowane do potrzeb szkolenie zamknięte (tylko dla pracowników Twojej firmy) o tej tematyce? Zapraszam do kontaktu